.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطر سرطان مغز با نیم ساعت مکالمه تلفن همراه در روز

نتایج یک تحقیق نشان می دهد افرادی که بیش ازنیم ساعت در روز از تلفن همراه استفاده می کنند بعد از ده سال با احتمال بیش تری به سرطان مغز دچار می شوند.

در گزارش سازمان جهانی سلامت که در این هفته منتشر خواهد شد اعلام شده است استفاده بیش از حد از تلفن همراه خطر ابتلا به توموهای مغزی را افزایش می دهد. محققان نیم ساعت صحبت کردن با تلفن همراه را به عنوان استفاده بیش از حد تعیین کردند.

البته در این تحقیقات نتایج مطالعات افرادی که زیر 30 سال سن داشتند حذف شده است و به همین دلیل کارشناسان معتقدند باز هم باید مطالعات بیش تری در مورد اثرات استفاده از تکنولوژی تلفن همراه روی سلامت انسان ها انجام شود.

دانشمندان اعلام کردند: امروزه استفاده از تلفن همراه بسیار در میان مردم رایج شده است و عجیب نیست که بعضی از جوانان بیش از یک ساعت در روز از این وسیله برای مکالمات روزمره خود استفاده می کنند.

این مطالعه در بیش از 13 کشور جهان انجام شده و در طی آن گفتگوهایی نیز با مبتلایان به سرطان مغز صورت گرفته است.در مجموع نزدیک به 12 هزار و 800 نفر در این تحقیقات شرکت داشتند.

این در حالی است که سخنگوی یکی از شرکت های تلفن همراه قبلا اشاره کرده بود که بازبینی 30 مطالعه علمی نشان می دهد استفاده از تلفن همراه تاثیری روی سلامت انسان ندارد.

مضر بودن یا نبودن استفاده از تلفن همراه سال هاست که تبدیل به یکی از بحث های مهم پزشکی شده است. بعضی از تحقیقات از خطرزا بودن استفاده از این تکنوژی خبر داده بودند و بعضی دیگر استفاده از آن را بی خطر عنوان کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.